غرفه انتشارات موزه عبرت ایران در نمایشگاه کتاب تهران

موزه عبرت ایران با حضور در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران، اقدام به ارائه آثار خود در حوزه نشر به مخاطبین کتاب و کتابخوانی نموده است. زندگی نامه مبارزان و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب، اسناد ساواک و اعترافات بازجویان و شکنجه گران ساواک، تشکیلات کمیته مشترک ضدخرابکاری از جمله موضوعاتی است که در کتاب های موزه بدان پرداخته شده اند. همچنین با توجه به اهمیت آموزش و انتقال میراث تاریخی و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل های جدید، کتاب هایی ویژه سنین کودک و نوجوان نیز با موضوع مبارزات انقلابیون علیه رژیم شاهنشاهی تالیف و منتشر شده و در نمایشگاه سی و چهارم در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. از جمله فعالیت های جنبی موزه عبرت ایران در حاشیه عرضه آثار مکتوب، برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی با محوریت دو کتاب از خاطرات و مبارزات زندانیان سیاسی قبل از انقلاب (گلوله های کاغذی – از دانشگاه تهران تا شکنجه گاه ساواک) بوده که خوانندگان این آثار می توانند پس از مطالعه کتاب ها در این مسابقه نیز شرکت نمایند.

کارشناسان تاریخ معاصر و زندانیان آزاده سیاسی قبل از انقلاب اسلامی همه روزه در غرفه موزه عبرت ایران پاسخگو سوالات مراجعین پیرامون مبارزات انقلابی و ساواک (کمیته مشترک ضدخرابکاری) خواهند بود.

همچنین نمایش تعدادی از تندیس های موزه در محل نمایشگاه یکی دیگر از فعالیت های موزه عبرت ایران بوده است که در نخستین روزهای برپایی این رویداد فرهنگی مورد توجه طیف زیادی از بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران قرار گرفته است.

انتشارات موزه عبرت ایران از 20 لغایت 30 اردیبهشت همه روزه از ساعت 10 صبح لغایت 20 در محل شبستان اصلی مصلی ، راهرو 20، غرفه 1 پذیرای اهالی ادبیات و تاریخ انقلاب اسلامی و عموم علاقه مندان خواهد بود.