بازدید رئیس برج آزادی و مجموعه فرهنگی هنری انقلاب اسلامی و همراهان از موزه

فرزاد هوشیار پارسیان (رئیس برج آزادی و مجموعه فرهنگی هنری انقلاب اسلامی) و جمعی از مدیران مجموعه برج آزادی از موزه عبرت ایران بازدید کردند. ایشان در بازدید از موزه عبرت ایران با فضای مبارزات مردم انقلابی علیه رژیم پهلوی و گوشه ای از سبوعیت شکنجه گران ساواک ستمشاهی آشنا شدند.

همچنین ضمن نشستی با مدیریت موزه و به میزبانی موزه عبرت ایران زمینه های همکاری فی مابین دو مجموعه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

دکتر هوشیار ضمن تشکر از راوی و همکاران روایتگر موزه عبرت ایران برای بازگویی آنچه که در شکنجه گاه کمیته مشترک ضدخرابکاری ساواک گذشته است اشاره به هولناک بودن این مکان و تکان دهنده بودن تور بازدید از موزه داشتند.
مدیر برج آزادی به اهمیت موزه عبرت ایران و همچنین مجموعه آزادی برای روایت تاریخ انقلاب اسلامی و دوره پهلوی برای نسل جدید به ویژه نوجوانان اشاره کردند.

ایشان در بازدید از موزه به یکی از جملات و تابلوهای تاثیر گذار در محیط موزه اشاره کردند و گفتند: عبارت «آزادی رایگان نیست» که به شکل تابلو در موزه نصب شده است، جمله بسیار با اهمیت و به جا و صحیحی در این مکان است که در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شده است.